Tuesday, November 2, 2010

end of Form 5

(3/11/2010,rabu)
*salam..
omo,dah nak habis skolah dah ? hari tu time hari graduasi pnyerr lahh sakan bergembira :)
haha .. tupp..tupp.. sekolah dah smpai ke pnghujungnye dan SPM bakal tiba :O .. what to do? the time are very fassttt and can't hold any minute ..ermm,berbalik pd hari graduasi hari tu, haha.. mcm2 lahh ragam yg bole aku tgk.fuhh,masing2 pakaian tak bole kalah! me?just simple as i can.no need too get much blushing with makeup tebal2 .. ejat,pkai kan aku eyeliner.haha,first time! heheh..hate makeup..ugly lahh klw saye pkai.setakat celak tu bolehh lahh.mule2 aku bangun cam biasa 5.30pg dikejut oleh Hanani Nabila.mandi shower then aku gosok tudung.tu aje lahh.dah pkai baju,tggu si ejat habis makeup barulah dye tolong makeupkan aku pula.haha,kelakar! sakit mata aku nak pkai celak,TAHU? :P afta that,turun dlm kul 6.45 pg cause MiraMatRozi + Ejayy dah bising2 di dewan saruta , ade perhimpunan dlu sblum graduate.hurmm..that pagi,makan lahh kami nasi goreng cik DM masak.okay then perhimpunan settle,TIBA lahh masenye utk kami GRADUATE ! ngengeh.. :D tempat duduk ikut list name class,aku ditakdirkan duduk sebelah Megat Muhammad Fitri. :) mcm2 lahh kami story,ngumpat2 .. haha sengall pnyerr megat! mngalahkan perempuan ble berGossip :P hurmm,story pasal jubah pula, mak aii pnyerr lahh besar nye.ye la kan it FREE SIZE . ngek betul , masing2 berebut. padahal sama je sizenye.oh,jubahku VK2 (11) . then,tiba2 pagi tu aku terpilih mnjd photogrpher LLG sbb aku je yg nearest ngn mereka2 time tu.aku pun say okay lahh.ku pikirkan camera biase,sekali Nazurah Husna keluarkan camera kesukaan aku! NIKON D60 !! dgn excitednye aku mgambil segala mcm posing merka pg tu. thank you naz.hari graduasi habis dlm kul 11.30 pg.masing2 dah mcm cacing kepanasan mgambil gamba ngn member2.termasukklahh aku! . satu pngalaman yg menarik time hari graduasi ni. syg VK2 09/10 include cikgu2 yg mgajar kami . kamsahamnida~ THE END ~

some photos,time jadi photographer , heheh :D


p/s: end of graduasi , but SPM is just around the corner.very the corner!

Ibu Ayah , Happy Anniversary yg ke-19 todayy..

No comments:

Post a Comment