Tuesday, January 24, 2012

alkisah kelas aku punye sketsa

#Salam ~
hah kau , tittle tu pasal ape agknye?  Aku Memang Tanggang,  adlh sbuah sketsa (pentomen) dari kelas aku DUP2B . every year akan ade Majlis Suai Kenal a.k.a. MSK Pelancongan dr sem 1--------sem 6 :) then, every class WAJIB buat persembahan.

TEMA : bebas beb ! apa pun boleh~
TAJUK SKETSA : Aku Memang~ Tanggang!
PELAKON :  - Tanggang ( Haziq )
                      - Mak Tanggang ( Asma )
                      - Bapak Tanggang ( Iqmal )
                      - Bini Tanggang ( Arlina )
SI SUARA :  - Tanggang ( Ed )
                     - Mak Tanggang ( Mai )
                     - Bapak Tanggang ( Yunus )
                     - Bini Tanggang ( AFIFA NAJWA )
AJK  : Wadiah, Abi, Ijan, Nora, Syarina, Shasha, Paien

so let the picture tell the whole story :)



petang Ahad baru nak ade idea nak buat ape . me? the tudung kelabu one.
masa dah suntuk nih, time for bincang psl skrip 



malam kami jumpe lg utk full rehearsal . almaklumlah taknak malu ats pentas nnt :D


pagi Isnin, hari MSK. first2 dah kena bahagi group.
aku hasut Zara masuk group aku sbb aku takde member. haha.

there u see . aku join main game. 2nd place pun ok ape .
yg laen didominasi  group lelaki je tau? hebat tak hebat?

me, Zara, Syarina and Fauziah looking somewhere else .

the sketsa begin! kelas kitaorg yg pertama kena buat persembahan.
aku sbg suara latar ade kat belakang pentas lerrr..
keputusannye ?
DUP2B ? ----> we got 2nd place ! horayyyyy~
DUP2A ? -------> they got 3rd place ! menang jugak :)
gamba diats , kedua-dua kelas bergabung
kerana tidak mnyangka akn menang ! haha :D



haha, sungguh gumbira after dpt hamper !
tidak dlupakan Juara Keseluruhan  bg group ialah...
GROUP 7 ! hamper sgtlahhhh tggi . ^_^
sian Zara tak sempat amek die pnye cokelat. kehkeh.



ENOUGH said . walaupun bersama classmate baru dan 6 org dr kelas lama aku, tatkala aktiviti ini berlangsung, kerjasama yg diberikan sgt BAIK . tiada kompromi :D

p/s : layan T-ara Lovey Dovey weyh. best weyh shuffle ngn lagu tu.
aku? shuffle? hahaha. seret lantai bolehlahhh  XD


No comments:

Post a Comment