Wednesday, April 11, 2012

USS & Batu Maloi

#Salam.

Long time no post from me. hehe. busy lahh. saya kan budak tourism. LOL *tangandibahumatakeatas*. hurm, past two weeks, aku ke sana ke mari. Trip ke Singapore settle. Kem rekreasi ke Gua Batu Maloi pun settle. such a best experience for me ! 

Antara sebab saya kata best experience :

1. sebab dpt pergi Singapore. *luarnegara* haha, padahal jarak dlm 30 minutes je.
2. sebab dpt menerokai Gua ! first time ever masuk gua sempit tu dgn air yg sgt derass pd waktu itu.
3. sebab report Group 2 lagi okay dr Group 1. hehe *saya bangga dgn group saya*
4. sebab saya dinodai oleh Pacat T__T  *ohh,tidak!*
5. sebab saya student Tourism :D

Let the picture tell the whole story :)

Universal Studio Singapore. subject Travel Agency.


sedang mengambil attendance Group 2 :)
#biropengurusan 


visit Tourism Malaysia di Singapore. dengar taklimat for one hour before head to USS. 




safely arrived !  1.30 p.m on March 27th 2012 :)


excited wehh :D
left : Nana, aku, Wanie, Asma, Wana, Yunus :)




Transformer . yeahh, best game ever. wajib masuk sini kalau dah singgah USS.
 it's in 3D !


assigment ! kena interview salah seorg foreigner yg ada kat USS tu. 
thanks Jemma from England ! :)



--> Yoga-ing :D
#dah pening after main Battlestar Galatica (Roller Coaster merah biru) @.@





--> byebye USS. such unforgetabble day for me !







the end of Song of the Sea performance. great show though ^_^
left : me and Zara . kembar? haha, pun bolehh~


BATU MALOI, Negeri Sembilan.subejct Recreational,


Abseiling ! tgah tggi lagi ni bantai bolehh suruh pndg bawah amek gamba.



sumpa aku tak reti mane pun abseiling ni :D


belajar ikatan tali .


DUP2A, DUP2B, BUP3, lecturers and fassi :)

#cari lahh aku kat mana :D




muka serius nak pergi survival life. 



kesejukan. kena denda rendam diri dlm air sungai. dah lahh baru lps hujan :')


DUP2B. my lovely classmate :)
tiada dlm gamba, Kak Zura. she's pregnant so special case takpayah ikut kem ni.
#jamu mak dara .urmmm.....  :D  
with-Zara Chirply 

Dengan ini saya melabuhkan tirai story saya pada kali ini. what can I conclude here, dah tak menyesal jadi student Tourism. lama lama saya bolehh adapt belajar tourism ni. hehe.. masih minat bhgn hotel management, tapi dgn Tourism ni aku pun bolehh go to bhgn hotel hotel ni. no doubt. classmate baru, DUP2B. tak mcm baru kenal sbb masing masing gila-gila kepala. bolehh in maa~ rindu classmate sem 1 but life must go on. inilahh kelas aku sampai semestar 6 nanti. dapat pulak PA kelas, Encil Rezal yg sporting habiss ! hehe. Next sem merantau ke Pulau pulak. wahh, seronok bukan main aku ni. pointer harap harap tak menurun. Amin.

enough said. Aneong~

p/s : aku rasa Sistar lagi best dr 4Minute tapi entahlahh. lagu kpop ni kena dgr berulang ulang kali baru syiokkk! haha :D CNBlue pun bolehh tahan gak comeback song diorg. Layannn semua kpop songs ~









3 comments:

  1. rindu nak teroka gua lagi dgn kau :) such a great experience i ever had.. part kena rendam jgn cakaplah kan.. guna teori 'hold on together so kita takkan float' tapi.. hahaha teori tak boleh pakai :D

    ReplyDelete
  2. it takes me few times to see if you updated ur blog or not.Finally :D

    ReplyDelete
  3. Zara : tulahh. huu~~ next sem Pulau Sibu, kita together together lagi ye? haha :D

    Lany : aku akan update bila ade gamba je. heheh.. #BFF

    ReplyDelete